“Тұран” университеті студенттеріне арналған “Орталық Азия жарнамалық бірлестігінен” мастер-класс

 In Жаңалықтар

2020 жылдың 14 қарашасы “Орталық Азия жарнамалық бірлестігі” “Тұран” университеті студенттеріне арнап “Интернет-жарнама. Жоспар құру және оны ұйымдастыра білу. Видеожарнама” тақырыбында мастер-класс өткізген болатын.

Спикерлер-VI Digital технологиясының даму жөніндегі менеджері Валерий Ти және Weborama Kazakhstan директоры, ЦАРА тренингтері мен HR бөлімінің атқарушы комиссиясы Алина Турсунова.

Қазіргі таңда Digital-жарнама сұранысқа ие медиа кеңістік болып табылады. Осыған орай, интернет-жарнаманың басты аспектілерін мастер-класста атап көрсеттік:

-интернет-жарнама түрлері және оның міндеті;

-статистикалық жүйені қолдана білу;

-Ғаламтор желісінде жарнама орнатудың ерекшеліктері;

-видеожарнама форматы;

-Post-campaign: жарнама агенттіктерінің тиімділігін бағалау.

Ұйымдастырушылар: “Тұран” университетінің Мансап және Көшбасшылық орталығы, “Орталық Азия жарнама бірлестігі”.

Recent Posts
Skip to content